onsdag 17. april 2013

Gratise engelske små videokurs i prosjektledelse


Er du, som meg, på stadig jakt etter råd og veiledning som kan hjelpe deg i prosessen med å utvikle deg som prosjektleder? I dag kom jeg over en flott ressurs på ProjectManager.com som jeg kommer til å benytte meg av. På denne engelske siden er det lagt ut en rekke Free Project Management Training Videos.

I skrivende stund ligger det 99 gratise opplæringsvideoer som du kan se og lære av i ditt eget tempo.



Her er videoen som førte meg til denne siden:

Dersom du synes denne videoen var lærerrik og du ønsker å lære mer, er det bare å dykke ned i videoene enten på nettsiden http://www.projectmanager.com/project-management-training eller på deres side Project Manager Channel på YouTube






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...